+48 518-853-372
REGULAMIN
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W GABINECIE MEDYCYNA I KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA MGR MARTA ŁOZOWSKA:
§  1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług medycyny i  kosmetologii estetycznej oraz laseroterapii w gabinecie Medycyna i Kosmetologia Estetyczna mgr Marta Łozowska, zwanym dalej „Gabinetem”. 
 2. Każdy klient korzystający z usług Gabinetu zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem przed rozpoczęciem zabiegu (dostępny w Gabinecie i na stronie internetowej)
 3. Przystąpienie do zabiegu lub zakup bonu/karnetu oznacza akceptację postanowień regulaminu. 
 
§ 2. Rezerwacja wizyt i zadatki
 1. W celu rezerwacji wizyty klient zobowiązany jest do wpłacenia zadatku w wysokości minimum 50 zł (określamy konkretnie do danej akcji / zabiegu) 
2. Zadatek należy wpłacić  w dniu ustalenia terminu w ciągu maksymalnie 4h (konieczne jest wysłanie potwierdzenia wpłaty na Messenger firmowy lub sms na nr 518853372), w przeciwnym razie termin zostanie automatycznie usunięty z systemu i jeśli termin zostanie zajęty konieczne będzie ustalenie nowego.
3. Zadatek zostaje odliczony w całości od ceny zabiegu podczas wizyty.
 4. W przypadku odwołania wizyty na mniej niż 48 godzin przed umówionym terminem lub niestawienia się – zadatek przepada i nie podlega zwrotowi. Na nowy termin należy wpłacić nowy zadatek.
5. W przypadku rezygnacji z wizyty wcześniej niż 48h zadatek zostaje przypisany jako bon kwotowy na konto Klienta i jest możliwość wykorzystać go ciągu 6mc (z uwzględnieniem ze kolejne odwołanie sprawia ze zadatek zostaje sfinalizowany) 
6. W przypadku odwołania wizyty z wyprzedzeniem większym niż 48 godziny, zadatek będzie  wykorzystany na nowy termin ustalonej  wizyty.
7. Zadatek może być przeniesiony tylko raz z uwzględnieniem 48h by taką prośbę wyrazić.  Kolejne przełożenie wizyty jeśli nie nastąpi minimum 7 dni przed wizytą wiąże się z nową wpłatą zadatku. 
8. W przypadku stawienia się Klienta na wizytę z aktywną opryszczką lub stanem, który wyklucza wykonanie zabiegu o którym nie poinformował z minimum 48h wyprzedzeniem, zadatek zostaje sfinalizowany na poczet rezerwacji terminu w którym specjalista nie miał możliwości wykonać pracy. 
§  3. Zasady realizacji bonów i karnetów
1. Bony i karnety można wykorzystać wyłącznie w okresie ich ważności. 
 2. Bony mają termin ważności 3 miesiące,  chyba że określono pisemnie  inaczej. Karnety na serie pakietowe zabiegów są ważne przez 12 miesięcy od daty zakupu.
3. W przypadku nieodwołania/ zmiany terminu wizyty z co najmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem, wizyta zostaje uznana za zrealizowaną i odliczona z pakietu.
 4. Nie ma możliwości zwrotu kwoty za niewykorzystane zabiegi z karnetu, jednak istnieje możliwość zmiany zabiegu w ramach wartości karnetu (po konsultacji z kosmetologiem w danej kwocie lub z dodatkową dopłatą do droższego zabiegu). 
 5. W szczególnych przypadkach (np. medyczne przeciwwskazania) istnieje możliwość zwrotu środków za niewykorzystany karnet, pomniejszonego o podatek VAT  i podatek dochodowy (tylko za okazaniem dokumentacji lekarskiej z wyraźnym wskazaniem przeciwskazania do wykonania usług kosmetologicznych)
§ 4. Spóźnienia i odwołania wizyt
1. Spóźnienie powyżej 15 minut może skutkować odmową wykonania zabiegu,  a zadatek lub zabieg z karnetu przepada. 
 2. Jeśli klient się spóźni, zabieg może zostać skrócony, a jego pełna cena nadal obowiązuje. 
 3. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty w wyjątkowych sytuacjach. W takim przypadku klient otrzyma jak najszybszy nowy termin. 
4. Nagminne odwoływania wizyt (powyżej 3razy) narzuca wprowadzenie zadatku w wysokości 200 zł na kolejne terminy. 
 § 5. Przeciwwskazania do zabiegów i bezpieczeństwo
 1. Przed wykonaniem zabiegu klient zobowiązany jest do poinformowania personelu o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych i swoim stanie zdrowia.
2. Jeśli klient przyjdzie na zabieg i będzie miał przeciwwskazanie do jego wykonania (np. aktywna opryszczka, infekcja skórna) i nie poinformował o tym 48 godziny wcześniej, pobrana zostanie opłata w wysokości 50 zł za zarezerwowany czas (jeśli to zabieg z karnetu) lub zostanie sfinalizowany zadatek. 
 3. W sytuacji, gdy przeciwwskazanie zostanie wykryte na miejscu, a klient nie został o nim wcześniej poinformowany, istnieje możliwość zamiany zabiegu na inny, lecz koniecznie w tym samym terminie. 

4. Klienci akceptują, iż opryszczka wyklucza z wykonania zabiegów, a nie poinformowanie 48h przed wizytą o jej występowaniu traktujemy jak w ptk 2 .

§ 6. Reklamacje
 1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie maksymalnie 7 dni od wykonania zabiegu. 
 2. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej – osobiście w gabinecie lub mailowo na adres: recepcja.bielawy7a@gmail.com
3. Do reklamacji należy dołączyć dokumentację zdjęciową oraz dowód wykonania zabiegu.
 4. W przypadku uznania reklamacji klientowi zostanie zaproponowana rekompensata w formie poprawki zabiegu lub innego rozwiązania uzgodnionego indywidualnie. 
5. W przypadku epilacji laserowej nie wykonywanie zabiegów w określonych ramach czasowych może skutkować gorszym rezultatem co nie jest powodem do reklamacji. Nie znamy też z góry ostatecznej liczby zabiegów  potrzebnej do pełnego efektu i konieczność  wykonania więcej niż 6 zabiegów nie jest powodem reklamacji. 
6. Zabiegi modelowania sylwetki, przeciwtrądzikowe i inne na który wpływ ma np dieta, gospodarka hormonalna, stosowanie pielęgnacji domowej czy trzymanie się zaleceń pozabiegowych nie kwalifikują się do reklamacji czy poprawki zabiegi ponieważ nie wynikają one w 100% z działań zabiegowca.
§  7. Zwroty bonów i karnetów
1. Bony i karnety nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Można przekazać je innej osobie z pisemną zgodą Gabinetu (konieczność przeniesienia kwot w programie) 
 2. W przypadku udokumentowanych przeciwwskazań medycznych, możliwy jest zwrot kwoty, pomniejszonej o podatek VAT oraz podatek dochodowy
§ 8. Postanowienia końcowe
1. Gabinet zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby korzystające z usług Gabinetu. 
 2. Rezerwując wizytę lub wykupując karnet, klient potwierdza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki. 
3. Osoba która została obdarowana voucherem zobowiązana jest również zapoznać się z regulaminem Gabinetu i obowiązują ją wszystkie punkty.